четвер, 7 квітня 2016 р.

" ЧИ ДОБРЕ ЗНАЄШ ТИ,ЯК ЗДОРОВ*Я БЕРЕГТИ?


СКАРБНИЧКА ПОРАД
7 квітня свято Благовіщення.Благовіщення - одне з неперехідних свят, щороку воно відзначається в один і той же час. Дата його святкування була визначена шляхом відліку дев'яти місяців від Різдва Христового.Архангел Михаїл сповістив Діві Марії благую вість – народження нею Сина Божого Ісуса Христа. В цей день люди зичать один одному-Здоров*я.В цей святковий день - 7 квітня весь світ відзначає - Всесвітній День здоров*я.
 В цей день в бібліотеку до скарбнички порад  прийшли учні 1-го класу Жидачівського НВК.
 Здоров'я дитини – то багатство родини.
А здоров'я народу – то багатство країни.
Здоров'я – це сила!  Здоров’я – це клас! Хай буде здоров'я  У вас і у нас!









































Немає коментарів:

Дописати коментар